pátek 14. března 2014

Dojem z knihy: Pozlátko (Táňa Keleová-Vasilková)

Vydalo: Nakladatelství Noxi, 2009

Anotace: Ema žije v luxusní vile, rozmazlovaná blahobytem, láskou a volností, o níž se jiné ženě ani nesní. Nic pro ni není nemožné ani nedostupné. Manžel by jí snesl i modré z nebe a synek Erik ji denně obdařuje roztomilým dětským úsměvem. Ale Emě to nestačí. Stále má pocit, že jí něco uniká, a bezhlavě se vrhá do vášnivého dobrodružství...


Abych pravdu řekla, tento typ knížek moc nečtu. Nepřijde mi to nijak obohacující. Ale pokud k nim přistupujete takto, tak vás můžou jedině mile překvapit. 
Tato knížka mě sice nepřekvapila, ale čas strávený jejím čtením nepovažuji za zbytečný. Samozřejmě..už podle anotace můžete předpovědět, jak se bude děj vyvíjet. 
Jak zlá a sebestředná Ema pozná, že není středobodem vesmíru a musí spadnout až ke dnu, aby poznala, že v životě není nejdůležitější život v luxusu, ale mít někoho, kdo vám vždycky pomůže, i pokud ten luxus nemáte. A taky to, že štěstí si musíte hýčkat. I když máte pocit, že ho máte navěky. Protože všechno to může být jen iluze, která se může při sebemenším otřesu rozplynout.
Popravdě mi Ema celou dobu lezla na nervy a nedokázala jsem pochopit, jak se s ní vůbec někdo může přátelit/být její manžel, apod. a nerozbít jí papulu. Nejsem člověk agresivní, ale její chování mě prostě vytáčelo do nepříčetnosti. Nejvíc ten její nedostatek sebereflexe. Když se něco pokazí, tak za to rozhodně nemůžu já. A její okolí místo aby jí něco řeklo, tak čekalo, až to přejde. Uf...A můžete si za to sami!
Nepřekvapivě Pozlátko skončí vlastně "happy endem" a každý bude šťastný a spokojený až do smrti. Ale proto se ty knížky čtou, ne? :-)

Knížka byla velmi čtivá a pokud si chcete u knížky odpočinout, tak vřele doporučuji. Vtáhla mě do děje a během dvou dnů jsem ji měla přečtenou. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3