sobota 24. října 2015

HALLOWEENSKÝ KNIŽNÍ MARATON - PLÁNY + AKTUALIZACE



JE TO TUUU! JE TO TUUU!

Zítra doufám začne mé čtecí šílenství, které potrvá až do konce měsíce.

Co se chystám číst? 
Jelikož ještě nemám přečteny 3 knihy ze své čtecí výzvy na říjen, můj plán je pro začátek jasný.
Barva kouzel, Lehké fantastično a Cinder. 

Také mám poměrně jasno v tom, že na Halloween chci přečíst 3 povídky od mého milovaného Edgara Allana Poa a možná pár příběhů od H. P. Lovecrafta. Zároveň mě čeká třetí díl Zámku a klíče, na který se neskutečně těším!

A pak? Nemám tucha. Pokud mi zbude čas, možná sáhnu po Archivu nebo knize Dům od Billa Brysona. Nechám se překvapit.

V tomto článku najdete během týdne i denní aktualizace, stačí rozkliknout :-)

Ke splnění cíle mi zbývá přečíst: 
323 stran

Neděle 25. 10. 
Mé začátky při read-a-thonech vždycky bývají slibné a ani tentokrát to nebylo jinak. Většinu dne jsem strávila s re-readingem Cinder, která je na podobné akce ideální. Je to fajn a čte se to rychle.
Večer jsem ještě sáhla po Barvě kouzel, ale jelikož už jsem byla hodně unavená, bylo to spíše jen takové symbolické.

Přečteno: 230 stran

Pondělí 26. 10.
Mám vypočítáno, že když jdu na ranní, musím spát 4,5 hodiny. Když spím víc, jsem druhý den naprosto nepoužitelná. A jelikož jsem si dopřála 6 hodin spánku, ráno jsem byla jako mrtvola. Máte to někdo taky tak? No každopádně jsem po práci ještě spala a večer už se mi moc číst nechtělo. Ale i tak si myslím, že to není nejhorší. :)

Přečteno: 100 stran

Úterý 27. 10.
Dnes byl pro mě náročný den. Dopoledne jsem byla u zubařky. Sice jsem tam čekala asi hodinu, ale jelikož v čekárně mluvili lidi, tak jsem se na čtení nemohla soustředit. Domů už jsem odcházela bez jednoho zubu, což mě dost zmohlo, takže jsem hodně spala (opět) :-D Ale limit sta stránek jsem nakonec zase zvládla. Juch!

Přečteno: 102 stran

Středa 28. 10.
Celý den volna!!! Jupí! Myslela jsem si, že budu číst jak zběsilá a doženu všechny resty. Ehm...Byla jsem u přítele, který se celý den koukal na seriály a já neměla na čtení ten správný klid. Takže jsem si radši hrála The Sims, který jsem si znovu nainstalovala. Jsou skvělý žrout času! Ale co, čteme, protože chceme, ne?
Hned po ránu jsem dočetla Cinder. I napodruhé mi tenhle díl přijde takový nijaký. Další se mi líbí rozhodně víc.
Poté jsem se vrhla na Barvu kouzel, kde už mi zbýval jen kousek a já doufala, že ji dočtu. Ale ačkoli se mi to líbí, čte se mi to hrozně pomalu. Takže nakonec jsem sáhla po Křup! od Adama Rexe. Vůbec jsem tu knihu neměla v plánu, ale dostala jsem na ni hroznou chuť. A zatím dobrý. :)

Přečteno: 70 stran

Čtvrtek 29. 10. 
Dnes to byl opět seriálový a simíkovský maraton (moji simíci si adoptovali 5 koček, to mi zabere spoustu času) :) Takže číst jsem začala až v 16:30 v práci. Naštěstí nechodilo moc lidí, tak jsem zvládla dočíst Barvu kouzel a pokročila jsem v Křup! Večer jsem s hrůzou zjistila, že maraton končí už za dva dny (furt jsem měla za to, že až v neděli). Zítra bych s tím měla vážně pohnout.

Přečteno: 133 stran

Pátek 30. 10. 
Pátek byl u nás ve znamení návštěv. Takže místo čtení jsem trávila čas s nimi (od svého synovce jsem zdarma dostala halloweenský make-up). :) Nejdřív jsem přečetla pár stránek z Křup!, pak jsem chtěla vše dohnat Zámkem a klíčem. Bohužel bezúspěšně.

Přečteno: 42 stran

Sobota 31. 10.
Skoro celou sobotu jsem strávila v Praze. Sice jsem si chtěla číst alespoň v autobuse, ale když jsem si vytáhla knihu, pan řidič si jako naschvál (i když u něj bych se tomu nedivila) zesílil rádio. A pak už nebyl čas. Ani možnost.

Přečteno: 0 stran :(

ZÁVĚREM:
Ani při tomto read-a-thonu jsem svou vysněnou hranici 1000 stran nepokořila. Nakonec jsem zvládla přečíst 677 stran, což je vcelku bída, ale na druhou stranu, co by za to jiní dali, že? :) Příště to třeba bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3