pátek 11. dubna 2014

Wishlist - duben 2014

·
Tak i já jsem se rozhodla s Vámi podělit o svůj seznam knížek, které bych si ráda přečetla/koupila. Ale jelikož si většinou kupuji knihy, které na wishlistu nemám, tak se mi spíše rozrůstá. Ale prostě všechny ty skvělé nabídky a výprodeje jsou neodolatelné. A já v nich utratím všechny peníze. :-)

Knížky, které mám v plánu si koupit (podle pořadí):
  1. Mrtvol na tři hroby (Jamie Mason)
  2. Mrtvé duše (Nikolaj Vasiljevič Gogol)
  3. Revizor (Nikolaj Vasiljevič Gogol) 
  4. Archiv (Victoria Schwab) 
  5. Panika (Lauren Oliver) 
  6. Fantastické povídky 
  7. Koláč s kapkou jedu (Alan Bradley)
  8. Vražda není hra (Alan Bradley)
  9. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Ransom Riggs)
  10. Prázdné město (Ransom Riggs) 
  11. Ve stínů černých ptáků (Cat Winters)
  12. Vraní dívka (Erik Axl Sund)
  13. Seznam tajných přání (Lori Nelson Spielman)
  14. Zaklínač duší (Sebastian Fitzek)
  15. Simonův kocour - a trable s kotětem (Simon Tofield)

Knihy, které si půjčím v knihovně a uvidíme (bez pořadí): 
  1. Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (Jonas Jonasson)
  2. Divergence (Veronica Roth)
  3. Rezistence (Veronica Roth)
  4. Aliance (Veronica Roth)
  5. Móda v ulicích protektorátu (Miroslava Burianová)
  6. Nonstop knihkupectví pana Penumbry (Robin Sloan)
  7. Osvětimská knihovnice (Antonio G. Iturbe)
  8. Romeo, Julie a tma (Jan Otčenášek) 

Ostatní knihy, které si chci přečíst (bez pořadí): 
  1. Dům z hlíny (Woody Guthrie)
  2. Na odstřel (Lucie Lomová)
  3. Přišla z moře (Miloš Urban)
  4. Vlčí dítě (Ingeborg Jacobs)
  5. Sedm dní do pohřbu (Ján Rozner)
  6. Vojáci: Protokoly o boji, zabíjení a umírání (Sönke Nietzel)
  7. Hvězdy nám nepřály (John Green)
  8. Anna krví oděná (Kendare Blake)
  9. Československý syndrom ruskýma očima (Elvíra Filipovičová Ptáková)
  10. Tak trochu šílení (Jeffery Deaver)
  11. Doktor spánek (Stephen King)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji. A doufám, že se k nim dostanu dřív než za několik let :-D

      Vymazat
  2. Samé skvělé knihy a pořádný seznam :D Já četla a doporučuji Seznam tajných přání, Revizor, Romeo, Julie a tma, Hvězdy nám nepřály a Nonstop knihkupectví. Teď čtu Tak trochu šílení. Ráda bych četla Ve stínů černých ptáků, Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, Divergenci, Osvětimskou knihovnici a Na odstřel. Stoletý stařík mi přišel takový průměrný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten seznam se moc nezmenšuje. :-D Vkládám naději do Světa knihy. Jinak tedy asi udělám škatulata, protože ve svém Unboxing videu jsi mě dosti nalákala na Ve stínu černých ptáků. Takže si ji asi posunu výš. A děkuji za tipy. :-)

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3