pondělí 7. července 2014

Co je u mě nového 7. 7. 2014

1. Jsem strašně líná (nic nového pod Sluncem), ale myslím, že tu květnovou chvástačku už bych sem měla doopravdy dát. Myslela jsem si, že to stihnu ve středu či ve čtvrtek, kdy jsem měla mít volno, ale volno nebude. :-/ Takže nad tím zapracuji někdy během týdne.

2. Je takový horko, že se mi ani číst nechce. Jsem ráda, že dokážu dýchat. Nejsem ráda, že se potím jako čuně a ke všemu se lepím. A navíc nám předělávají koupelnu. Takže mýt se musím u přítele. Paráda. A zuby si čistím na záchodě. :-( Chjo.

3. Stýská se mi po knihovně, asi ji zítra navštívím. Už jsem tam nebyla týden :-) Ne, že bych neměla co číst (jelikož doma mám půjčeno a nepřečteno ještě 12 knih), ale podívat bych se mohla, ne :-) I když jak se znám, tak zítra se mi tam už nebude chtít. :-) Tak uvidíme.

4. Tenhle článek neberte moc vážně, teplo mi vlezlo na mozek/něco jako mozek/to co mám místo mozku ;-)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Navíc začíná být horko i když je 20°C :-D Tak doufám, že se to brzy uklidní :-)

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3