úterý 1. prosince 2015

PŘEDVÁNOČNÍ JEDNOROŽČÍ READ-A-THOR (PLÁNY) ★ ČTECÍ PLÁNY NA PROSINEC

Jednorožčí read-a-thor je tady! Pokud by vás zajímalo, jaké knihy jsem se rozhodla pokořit v rámci výzev, čtěte dále. :)

1. Kniha s Thorem/jednorožcem/Thorem na jednorožci
Možná mnohé z vás překvapím, ale vybrala jsem si knihu s Thorem. Hlavně z toho důvodu, že na jednorožce v knihách většinou narážím náhodou.
Navíc už celý rok se přemlouvám do Valhaly od Františka Novotného. Problém je, že mě děsí tlusté knihy (a tahle je obzvlášť velká). Teď je tedy ideální příležitost se přestat bát a vrhnout se alespoň na první část.

2. Kniha s zeleno-červenou obálkou
I když kombinaci zelené s červenou vnímám velmi svátečně a vánočně, vybrala jsem si knihu, která s Vánoci nemá nic společného. Poslední drakobijce (Jasper Fforde) mi tedy sváteční atmosféru nenavodí, ale jsou tu draci. A ti jsou skvělí vždycky.

3. Kniha českého autora
Konečně přišla chvíle Jiřího Hájíčka. Rybí krev už si chci přečíst velmi velmi dlouho. Protože je krásná. Zvenku. Uvnitř doufám taky.

Četli jste něco z toho?

Pokud by vás zajímaly mé plány na celý měsíc, můžete se kouknout na video. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3