středa 16. března 2016

TĚŠÍM SE NA...

Můj blog hezky spinká, ale na některé věci status na FB nestačí. Takže se s vámi podělím o tři věci, na které se fakt hodně těším.

Takže za prvé - Severští autoři na Světě knihy
Byl zveřejněn seznam letošních autorů, kteří se objeví na Světě knihy. A já miluju severské autory. Z toho vyplývá, že doufám, že jsem si spočítala směny dobře a budu mít volno. Jinak budu pěkně naštvaná.

Nejvíce se těším na Yrsu Sigurdardóttir a Johannu Sinisalo, ale velmi zvědavá jsem i na Sjóna, Josteina Gaardera, Katja Kettu, Nilse Magnea Knutsena, Hanse Ragnara Mathisena a Kima Leineho (a ještě mi řekněte, jak se ty jejich jména skloňují :D)



Za druhé - Magnesia Litera:
Blíží se vyhlášení výročních knižních cen Magnesia Litera. Říkám si, jak by bylo skvělé, kdybych měla všechny nominované knihy načtené. Mohla bych pak držet pěsti svým favoritům. Ale bohužel jsem zatím žádnou z nominovaných knih nečetla. Ale doma mám Straku na šibenici od Daniela Petra (nominace na Literu za prózu) a Pískový vrch od Joanny Bator (nominace na Literu za překladovou knihu). Tak třeba je do vyhlášení stihnu ještě přečíst.  

Mimochodem zdá se mi to nebo většina blogerů ML ignoruje? 

Vlastně tím jsem měla začít. Je už zítra. A já mám svého jasného favorita, pro kterého si poběžím. Ale až v pondělí (protože tajně doufám, že tu knihu vyhraji u Orvokki na blogu :D). 
Mého srdce šampionem je Jerúldelger od Iana Manooka - thriller z mongolského prostředí. A já mám pro Mongolsko slabost. Takže tak. Těším se. A prý je to skvělé. :) 




4 komentáře:

  1. Většina knižních bloggerů totiž nečte současnou českou produkci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem letos taky s nominovanými marná, mám jen rezervovanou Do tmy v knihovně a četla jsem Dobu z druhé ruky (tu mimochodem opravdu doporučuji). A velký knižní čtvrtek mě tentokrát zaujal velmi, mám asi 3 favority, ale kdy se k nim dostanu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, píši si na svůj (nekonečný) wishlist :D
      S časem je problém vždycky. I když se na nějakou knihu hodně těším, tak se k ní občas dostanu až třeba po roce. :/

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3