pondělí 1. prosince 2014

Wishlist - Milý Ježíšku,... 2014

já vím, že už jsem si o knihy k Vánocům dlouho nepsala. Ale situace se změnila. Od té doby, co jsem začala sledovat knižní blogy, mám pocit,že je potřebuji všechny. Nicméně i nadále chci být tou skromnou a hodnou, takže se hodně krotím a prosím jen o tyto tři (když přineseš i jinou, zlobit se nebudu). 

Volné pokračování Plástve jedu, kterou jsem nedávno chtěla začít číst, ale zatím jsem musela dát přednost knihám z knihovny (I hate it!). Ale co jsem tak nakoukla, tak to vypadá velmi dobře. Navíc už mám doma i Děti plástve I a II, tak si chci rozšířit sbírku. :-)

Vyšlo 25. 11. (Epocha) - doporučená cena 239,-



Kuchařka pro dceru (Jana Florentýna Zatloukalová)
Už jsem v sobě našla lásku k potravinám (ne, že bych začala raději jíst - jsem bašťoun už od malička, ale ráda se chovám k jídlu hezky), teď už jen stačí, abych se naučila vařit. A jelikož maminka mi chce pomáhat a já MUSÍM dělat všechno SAMA (tohle mě od dětských let taky neopustilo), rozhodla jsem se pro kuchařku, ve které by mělo být všechno vysvětleno i pro takové kuchařské antitalenty jako já.

Smart Press - doporučená cena 599,-



1000 pin-up girls (Riemschneider Burkhard, Hellmann Harald)
Na tuhle knihu už jsem koukala velmi dlouho na bookdepository. Takže když jsem ji viděla v Neoluxoru na Andělu, měla jsem velké dilema, jestli si ji mám vzít hned nebo raději počkat. Nakonec jsem se rozhodla vydržet, abych nepřepínala rozpočet, ale možná to byla chyba.

Taschen - doporučená cena 329,-





S láskou 
Radynka

2 komentáře:

  1. Gr ty komentáře mě štvou :D Podruhé: hezký a skromný dopis, já jich mám asi dvacet :D Jinak právě chystám recenzi na Snídani u Florentýny a přišla mi na mě docela náročná pro antitalent jako já :D Kuchařka pro dceru určitě bude jednodušší :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D To já bych už ten počítač vyhodila, obdivuji tě za trpělivost. :-) To já bych ho měla taky hodně dlouhý, ale snažil jsem se ho zredukovat, jelikož by se mohl Ježíšek třeba leknout a nepřinést mi nic. :-D Já doufám, že Florentýna v Kuchařce pro dceru vše vysvětlí a pak přejde postupně na vyšší level. :D Uvidíme, kdyžtak se holt poptám maminky :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3