čtvrtek 1. ledna 2015

Wishlist - leden 2015

Hola hola! Všechno nejlepší v novém roce! (mimochodem já jsem milovník sudých čísel, takže nejsem moc nadšená, že je zrovna rok 2015, ale asi to přežiju :-))

Dáváte si novoroční předsevzetí? Já jsem si říkala, že bych si mohla nějaké dát. A zde jsou ty knižní:

  1. přečtu minimálně 4 knihy v cizím jazyce (za každé roční období jednu)
  2. přečtu minimálně 80 knih
  3. přečtu minimálně 30 knih z domova
  4. koupím si max. 100 knih
  5. koupím si Burlesque and the Art of the Teese
  6. přečtu Valhalu
  7. budu psát minimálně 2 recenze za měsíc
Ale znáte mě. Dám si miliony cílů a splním tak 20 %. Ale důležitý je ten cíl mít, ne? 

Ale co se týká bodu 4, tak nakladatelství Epocha mi svými vánočními balíčky trochu kazí plány. Protože a poněvadž moc a moc toužím po celé edici Pevnosti (nejvíc asi po roku 2008). A navíc jsou ty balíčky skoro za hubičku.   

Můj lednový wishlist je tedy skromně neskromný. Takže doufám, že moje tvrdnutí v práci přes Vánoce bude náležitě odměněno a já si je budu moc koupit všechny. POKEMON!


8 komentářů:

  1. Ty balíčky od Epochy ... že jsem na ten odkaz klikala. :D
    Jinak pěkné cíle. Držím palce, ať je všechny splníš. Každopádně bod "Koupím si maximálně 100 knih" mě hrozně rozesmál. :D Přeci jen to není málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Aspoň v tom nebudu sama :D
      :D Mně teď taky došlo, že normální člověk se asi zhrozí. Ale myslím, že letos jsem jich měla víc, tak třeba to příští rok omezím ještě víc. :D

      Vymazat
  2. Bulbasaur ♥♥
    :D Držím pěsti s plněním předsevzetí :) Já si raději žádná nedávám. Kontroluju se líp jen tak, bez jakéhokoli omezování :D
    krásný nový rok, nějak to přežij do toho příštího, sudého! :) Mnoho úspěchů, osobních i knižních!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bulbasaura jsem měla nejradši <3
      Tohle jsou má novoroční předsevzetí asi po 3 letech. Ale jak se znám, tak budu ráda, když splním alespoň jedno :D
      Děkuji a přeji ti to samé :-) A snad to nějak vydržím, no :-)

      Vymazat
  3. Páni nad tvými cíly valím oči, a držím palce! A přeji jen to nejkrásnější do Nového roku, ať Ti to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje knižné plány do nového roka sú jednoduché. Nekúpiť si žiadnu knihu a prečítať aspoň jednu štvrtinu z tých takmer 400 neprečítaných kníh, čo už mám doma. Zatiaľ si verím, že to dokážem :). A páči sa mi, ako chceš za každé ročné obdobie jednu knihu v cudzom jazyku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože ani jednu? :-O To bych asi nezvládla. I když 400 je vcelku děsivé číslo :-) Budu ti držet pěsti. Já už si totiž říkám dlouho, že bych měla začít. A jedna kniha na roční období není zas tak moc. Doufám :-)

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3