pátek 2. května 2014

Co je u mě nového IV. - Radost z Knižního kukátka :-)

Víte, co mi vždycky zvedne náladu? Pošta! A ještě lepší je, když za ni nemusím platit. :-D

Možná jste postřehli, že nedávno na několika blozích probíhal týden s novou knihou Jefferyho Deavera Tak trochu šílení. A součástí tohoto týdne byly i soutěže. Většinou se jednalo o úkoly, které měly prověřit vaší kreativitu. Mne se nejvíc líbila soutěž na Knižním kukátku, kde se měla vymyslet nějaká povídka, ale jelikož soutěž měla trvat jen přes velikonoční víkend (a to jsem byla na rodinných návštěvách), říkala jsem si, že tedy možná příště. Jenže psavců  asi moc není (škoda/naštěstí), takže se do neděle nikdo soutěže nezúčastnil, a tak se uzávěrka posunula o den. A změnily se pravidla, takže nakonec to stejně bylo jen o vyplnění formuláře. :-(
Ale z posunutí uzávěrky jsem měla radost a hned se mi v hlavě vyrojila trochu šílená pohádka. Tak jsem ji poslala alespoň nesoutěžně. A jelikož se zúčastnili pouze 3 lidi!!!(ještě větší škoda) vyhrála jsem úžasný záložky a placičku! Jupííííííí :-)


A jelikož jsem právě rozečetla poslední díl Hunger games, rozhodla jsem se záložky trochu otestovat. I když jsem čelila dilematu, kterou si vyberu. Ale která by se k Hladovým hrám hodila víc než jedna krásná s lukostřelkyní? :-)

A takhle většinou čtu v práci (když zrovna nemusím pracovat :-D). Jen čaj a kafe střídám dle potřeby :-) 

Takže ještě jednou děkuji Medrošovi z Knižního kukátka. A vy ostatní mi můžete závidět :-D 

JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍ! JSEM TAK NADŠENÁ! :-)

3 komentáře:

  1. krasne zalozky :)

    Pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. A souhlasím, hlavně záložek není nikdy dost. :-D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3