pátek 2. května 2014

Týdny s knížkou #2 + soutěž

Zdravím vás u dalších týdnů s knížkou. Omlouvám se, že ho přidávám až tak pozdě, ale měla jsem toho nějak moc. A navíc v poslední době se mi ani nechce zapínat počítač. Ale já vím, jsou to jen výmluvy :-D



Jelikož jsem zapomněla ve videu vysvětlit podmínky soutěže, tady jsou:



Do komentářů (k videu) mi napište:

1. Váš email (můžete i přezdívku)

2. Co čte jednorožec v logu na mém blogu?

3. Co dalšího by jednorožci mohli číst?



Pokud jste již byli mými odběrateli před tímto videem a měli byste zájem o záložku, napište mi ještě, jaké máte oblíbené zvíře. :-) (Ale jsem zatím začátečník :-))



Soutěž potrvá do 24. května 2014. Zúčastnit se mohou lidé z ČR i SR.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3