pondělí 30. června 2014

#ctemedlouhonectene read-a-thon - shrnutí


Tak je to za námi! Read-a-thon, který pořádala Tiw z Turning over pages. Sice jsem tajně doufala, že přečtu více nečtených knih a zdolám více stránek, ale i přesto považuji tento read-a-thon za úspěšný.

  • Nejúspěšnějším dnem bylo pondělí (237 stran)
  • Nejméně úspěšným dnem byla neděle (63 stran)
  • Přečetla jsem 2 celé knihy, 2 knihy jsem dočetla. 
  • A celkem jsem přečetla:
888 stran

Pěkné číslo, že? A co vy? Jak jste si vedli? 

8 komentářů:

  1. wow 888 strán to je podľa mňa úžasné :)

    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajně jsem doufala, že by to mohlo být přes 1000, tak snad příště :-)

      Vymazat
  2. Sakra jsem skoro nejslabší, ale za to může víkend u přítele po třech týdnech, to jsem nečetla v sobotu skoro nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já zase byla v pátek na svatbě. ;-) Ale holt člověk nemůže žít jen knihami :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Ani jsem to neplánovala, ale osmička je moje nejoblíbenější číslo. :-)

      Vymazat
  4. 888 je krásné číslo. :)
    Díky, že ses zapojila. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3